BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 2, 2009

Pagi-pagi buta!!

Salam..entri ni xde kene mengena ngan makhluk buta pon..tp ade kne mengena sbb aku tulis time pagi-pagi buta ni la..hahaha..bleh diterima ke ayat aku ni?xleh blah lgsg..sbnrnye time ni aku xtdo agi sbb ngah siapkan projek pengurusan yg ade pameran esok (atau pon ari ni)...ade la sket agi xsiap..sket sgt je pon..kang kalo aku tdo xterbangun plak nk pg pameran esok..

Tensen gak mgu ni..byk keje ngan test lagi yg ntah ape2..ape nk wat...aku ni jenis yg xbrape cerdik sgt..pelupa sgt..bak kate ex-PM Mahathir "melayu mudah lupa"..hahaha..smue pelupa..lupa pasal ajaran smue..xbaek btol..tp ako xde la smpai mcm tu..

Aku ni kire xtdo la ni..tgu smpai esok je la ni.kang ssah nk bangun plak pagi esok.. ape2 pon bersabar je la...

to be continue...

0 comments: