BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 31, 2009

episod berbuke smalam...

salam...
nak cite sket pasal kisah berbuka smalam...mmg xpenah2 dlm idup aku ni mkn bnde alah tu...kompius gak mula2...mane x nye sbb mmg xpenah2 aku sentuh tp tgk penah la...smalam berbuka mkn rendang landak...terkejut x aku mkn rendang landak...hahahah...mule2 tu punye la kompius bleh mkn ke x...tp org ckp bleh mkn...ako cari2 dlm internet pon ckp bleh mkn (nak kepastian)...hehehe....rendang landak ni mygirl (SITI FARHANY) yg wat...best la die msk...calon isteri kan...hehehe...korg nak tau daging landak ni lebih kureng je rasenye ngan daging2 lain...lembut pon lembut..xde la rase pelik ape2 pon...same jek..lagi2 aku ni yg xreti nk knal daging ape2 kalo wat masak...lagi la xtau hahaha...

nak jd cite sblum nak berbuke tu ako ajak la mmber2 rase lagi...time diorg nk amek tu ako terckp plak rendang landak...hahaha terus diorg cancel hahaha...ntah takut nk mkn kot..ape2 jek la...tp ade la gak sorg dak umah (jamal) aku ni try...melantak ngan die jek la...hahahaha...rugi x test...bile agi nk test mknn pelik2 ni huhuhu..kalu bleh nk mkn agi tu...ape agi ek daging yg xpenah mkn agi...ermmm arnab, kancil, rusa...smue tu xpenah mkn agi...ntah bile la nk try...ape2 pon rendang landak tu sedap...

to be continue...

0 comments: